Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden over de bestelde product(en)? Dan vinden wij dat erg jammer om te horen en kan je deze natuurlijk retourneren. Producten uit onze sale zijn hiervoor uitgesloten.

Wanneer de oorbellen uit hun plastic verpakking gehaald zijn (en dus open gemaakt is), mogen deze niet geretourneerd worden. Wij vragen je dan ook om de oorbellen door de verpakking heen te beoordelen. Oorbellen die gedragen en in het oor geweest zijn, mogen niet geretourneerd worden. Dit doen wij om de hygiëne voor al onze klanten te waarborgen. Wanneer wij een retour ontvangen die niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen wij deze niet in behandeling nemen en zal de bestelling op kosten van de klant teruggestuurd worden.

Je hebt het recht je order tot en met 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren of aan te melden voor retour door een mail te sturen naar hjs@hajashop.nl en aan te geven dat je je order of bepaalde producten wilt annuleren met vermelding van je ordernummer. Hebben wij binnen deze periode van 14 dagen geen mail tot annuleren of geen retour ontvangen, is er geen recht tot annuleren/retourneren. Je hebt na annulering per mail 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Zonder een mail tot annuleren vooraf, vervalt dus dit recht.

Gehele order retour? Dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten (van Haja Shop naar jouw huis) van je order teruggestort.
Gedeelte van je order retour? Dan krijg je alleen het bedrag van de geretourneerde items teruggestort. Let op, heb je een bestelling geplaatst van meer dan €75,- dan heb je de verzendkosten van je order van ons cadeau gekregen. Mocht je totale order bedrag na retourneren onder de €75,- komen, dan brengen we als nog de verzendkosten van je order in rekening.

De kosten voor het retour sturen van je huis naar Haja Shop zijn voor eigen rekening.  Wij adviseren om je retourzending met track & trace te versturen, zodat je altijd een bewijs van verzenden hebt (mocht je retour onverhoopt kwijt raken bij het postbedrijf). Zowel het risico van verzenden als de kosten bij een retournering zijn voor eigen rekening van de klant.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Haja Shop geretourneerd dienen te worden. Bewaar je verzendbewijs (track & trace) goed. Mocht je retour kwijt raken bij de post en heb je geen verzendbewijs, kunnen we helaas niets voor je betekenen en je retour niet behandelen.

Voor retour gegevens neem contact op via hjs@hajashop.nl dan krijg je de benodigde gegevens voor je retourzending.

Na ontvangst van je retourmelding wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening welke gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Haja Shop staat bekend om haar goede service en snel af te handelen van retourzendingen. Niet identificeerbare retourzendingen (zonder gegevens) kunnen niet behandeld worden.

Uitzonderingen retourneren
De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:1. Producten die gedragen en/of uit hun gesealde verpakking gehaald zijn;

Artikel ruilen

Indien je een artikel wenst om te ruilen, volg dan de retourprocedure, stuur het te ruilen artikel naar ons op en bestel het gewenste artikel via de normale bestelprocedure op onze website. Je rekent ook op de gebruikelijke manier af. Het aankoopbedrag van het artikel dat retour kwam, storten wij direct na ontvangst terug op je bankrekening.