Garantie en klachten

Garantie

Wij zoeken zorgvuldig onze producten uit en doen natuurlijk onze uiterste best om deze in goede conditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Een gebrek bij ontvangst (of het niet ontvangen van je bestelling) dient binnen 48 uur per mail kenbaar gemaakt te worden per mail op hjs@hajashop.nl
Wanneer er geen melding van een gebrek wordt gemaakt zit er geen garantie op.

Er zit geen garantie op het verkleuren van sieraden en kralen. Verkleuring hiervan treedt namelijk altijd op door factoren van buitenaf. Dit kan van alles zijn, vocht, parfum, zweet, maar ook medicijngebruik en/of de zuurtegraad van de huid. Hierop hebben wij geen invloed en dit valt dan ook niet onder garantie. Bij het aanschaffen van sieraden gemaakt van bepaalde soorten metalen, anders dan stainless steel, zilver of goud, weet je dat de sieraden (uiteindelijk) zullen gaan verkleuren.


Klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: hjs@hajashop.nl
Wij nemen dan binnen zo snel mogelijk maar in ieder geval 2 a 3 werkdagen contact met jou.